Marta Namačinski

V agenciji skrbijo za ugled organizacij in razvijajo blagovne znamke, ki simbolizirajo pozitivne spremembe. Podjetjem pomagajo pri komuniciranju edinstvenih vrednot in pobud z družbenega, gospodarskega in trajnostnega vidika. Prizadevajo si izboljšati tako sebe kot okolje za prihodnje generacije, vse pa se prične s tem, da pomagajo ozavestiti javnost o prizadevanjih organizacij in to sporočilo prenesti do ciljnega občinstva. Ne glede na to, ali organizacije želijo nadgraditi identiteto in poslanstvo svoje blagovne znamke, povečati prepoznavnost na družbenih omrežjih ali utrditi in izboljšati ugled, jim pri tem pomagajo z učinkovitimi vsebinskimi strategijami in digitalnim nastopom. V prodajnem smislu so za mala in srednje velika podjetja, organizacije, javne zavode in društva, prisotni na slovenskem trgu, prizadevajo pa si tudi za vstop na tuje trge, predvsem sosednje države. Glavni prodajni kanal so digitalni mediji in priporočila zadovoljnih strank.