Delavnica z dr. Jano Erjavec, BioSistemika

"Idejo, naj bo to produkt ali storitev, je potrebno čim prej preveriti na trgu" je na medsebojnem srečanju AWE4U poudarila Jana Erjavec, PhD, komercialna direktorica podjetja BioSistemika, kjer je z ukrajinskimi podjetnicami delila neprecenljivo strokovno znanje in izkušnje. V zagonskem podjetju je za uspeh ključnega pomena izkoristiti vsako priložnost.

"Pomembno je imeti dober načrt ter jasno zastavljene, merljive cilje. Seveda pa je vseeno pomembna tudi prilagodljivost, saj se lahko okoliščine in prioritete lahko tudi spremenijo" svetuje.

Jana je poudarila pomen povratnih informacij in pričevanj strank. "Preverite zadovoljstvo vaših strank. Bolje je dobiti zgodnjo konstruktivno kritiko kot pa negativne ocene na platformah, kot je Google," je dejala.

 

Previous
Previous

Intervju z Ano Drev v Forbes Slovenija

Next
Next

Moč povezovanja podjetniških idej