Kako določiti ceno vašega izdelka?
"Če je cena vašega izdelka višja, mora imeti dodano vrednost, na primer vrhunsko blagovno znamko ali izjemno podporo strankam," pravi Tatjana Marčac Grahek o strategiji določanja cen, ki je ključni vidik poslovnega načrtovanja. To je le eno od koristnih spoznanj, ki jih je ta uspešna podjetnica, poslovna svetovalka in mentorica delila s podjetnicami dveh programov AWE (AWE 3.0 in AWE4U).
Tatjanina podjetniška pot je navdihujoča, vendar se je začela v povsem drugih vodah, kot raziskovalka na Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo v Ljubljani. V podjetništvo se je podala pogumno, brez načrta B in kot mlada mamica. V svoji 25-letni podjetniški karieri je Tatjana ustanovila dve podjetji na področju »life science« in farmacije ter uspešno izpeljala exit iz obeh (Arika in Kemomed), ter svetovalno podjetje Valero. Zdaj je aktivna kot vlagateljica in mentorica, med drugim kot članica Business Angels of Slovenia.
Tatjana poudarja pomen čustvene prodaje v spreminjajočem se tržnem okolju. Z upoštevanjem potreb strank in gradnjo zaupanja postane prodaja več kot le transakcija - postane rešitev.
Na podlagi lastnih izkušenj zagovarja kombinacijo intuicije in sistematičnega pristopa v poslovnih procesih. "Včasih je treba narediti dva koraka nazaj, da vzamemo zalet in skočimo tri korake naprej."
Podjetnice AWE je vodila skozi analizo SWOT, ki jim pomaga postaviti jasne cilje, izkoristiti prednosti in odpraviti slabosti. Udeleženke so iskreno delile svoje prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, ki jih zaznavajo na svoji poslovni poti.
Srečanja skupine AWE vsakič sprožijo živahne razprave, okrepijo vezi in spodbudijo motivacijo za rast.