AWEsome podjetnice

AWEsome START

AWEsome GROW

Ajda prodaja trajnostna, unikatna, kvalitetna otroška oblačila za otroke, narejena po meri v Sloveniji. Prodaja preko spleta (Facebook, Instagram, spletna stran). Največ časa se ukvarja z ustvarjanjem oblačil in marketingom. Najpomembnejši uspehi podjetja so prepoznavnost med kupci in preživetje COVID obdobja. V 2023 si želi povečati ekipo in biti prisotna tudi na tujem trgu.

Adriana Yuno

Oton d. o. o.

OTON d.o.o. ponuja spletno izobraževalno platformo za osnovnošolske otroke. Posnet je celoten učni načrt OŠ po posebni metodi YUNO, ki omogoča gamificirano učenje. Primarna ciljna skupina so otroci in starši, sekundarna pa šole in druge ustanove. V letošnjem letu poslujejo izključno v Sloveniji, naslednje leto pa imajo v načrtu širitev na tuje trge. Adriana se trenutno predvsem ukvarja z zagotavljanjem strokovnega kadra, s prodajo in z razvojem produkta.
Najpomembnejši uspehi podjetja so, da jim je v enem letu uspelo to, česar na državni ravni ni nikomur v zadnjih 30 letih. Zbrali so čudovito ekipo pedagogov, razvili lastno platformo in ustvarili gradiva (video, tiskana) in razlago snovi.
Za 2023 pa so si za cilj postavili prepoznavnost na trgu kot zaupanja vredna storitev, pridobitev kapitala za širitev na tuje trge.

Barbara Meža

Barbio’s proizvaja ekološka funkcionalna živila, ki imajo visoko dodano vrednost v smislu hranilnih snovi, vitaminov, mineralov in mikrohranil ter so koristna za zdravje ljudi. Trenutno imajo v portfelju tri skupine izdelkov (ekološke testenine Biogetta iz 100% stročnic, ajde in pire; zelenjavne in zeliščne mešanice Biogetta in zeliščne soli; naravno fermentirani namazi iz divjih rastlin), jeseni pa se jim bo pridružila še četrta - sladki funkcionalni namazi iz slovenskega medu, začimb in sadja. Prisotni so v Sloveniji, začeli so sodelovati tudi z Romunijo. Najpomembnejši uspehi podjetja so prenova blagovne znamke, vstop v dve glavni trgovski verigi in pozitivni odzivi strank glede izdelkov. V letu 2023 pa si želijo pridobiti sredstva za širitev proizvodnje in za širitev na druge trge, zaposlitev obeh s partnerko v podjetju, obseg prodaje 200.000 EUR. 

Amedea Derenda Mujezinović

ScreenSaverz School 

ScreenSaverz School izvaja tečaje za UX/UI produktne oblikovalce - od vstopnih oziroma temeljnih tečajev do specialističnih in vodstvenih, ki jih tržijo preko spletne strani. Ključne stranke so posamezniki, ki vstopajo v poklic ali si želijo v poklicu napredovati. Prodaja poteka preko osebnih kontaktov 1-na-1. Podjetjem pomagajo pri iskanju kadra na tem področju in skupaj z njimi pripravljajo programe, kot so vodene prakse in interne akademije. Svetujejo pri izbiri zaposlenih in izvajajo strokovne intervjuje. Osredotočeni so na kreiranje priložnosti predvsem za mlajše generacije. Za podjetja opravljajo tudi 3-6 mesečne interne programe mentoriranja oblikovalcev, zaposlenih v podjetjih, ter podpirajo podjetja pri transformaciji zaposlenih iz junior v srednji nivo, ali iz srednjega nivoja v vodstveno vlogo. Poslujejo v Sloveniji. Amedea se trenutno posveča predvsem vzpostavitvi boljšega prodajnega procesa za B2B segment, avtomatizaciji procesov plačil in administracije ter avtomatizaciji in delegiranju marketinških aktivnosti.  
Najpomembnejši uspehi podjetja so, da 98 % tečajnikov zaključi tečaj, prihodek 40.000 eur v prvih štirih mesecih leta 2022 in zaposlitev 6-8 udeležencev po izvedeni praksi v podjetju.
V 2023 želijo ponuditi tečaje tudi na drugih trgih EU, povečati ekipo mentorjev na 6-8, 50 % dobička ustvariti s coachingom in/ali mentorstvom, ki pomeni visoko dodano vrednost, prenehati se ukvarjati z dnevno operativo.  

Daša Korže

Feedko je blagovna znamka, ki se ukvarja s prehrano psov in mačk. Nudijo strokovno svetovanje o prehrani psov in mačk ter proizvajajo in prodajajo dehidrirano hrano za pse ter druge izdelke za pse in mačke. Izdelki se prodajajo v trgovski verigi Spar ter v dveh specializiranih trgovinah za domače ljubljenčke. Aktivno deluje tudi lastna spletna trgovina. Ključne stranke so lastniki psov in mačk vseh pasem in starosti. Preko svetovanja obravnavajo tudi pse in mačke z veterinarsko določeno diagnozo. Poslujejo v Sloveniji in se širijo v Italijo. Najpomembnejši uspehi podjetja so pridobitev P2 sredstev, sodelovanje v projektu Štartaj Slovenija, sodelovanje s podjetji kot strokovna sodelavka glede pasje prehrane. Cilj za leto 2023 pa je rast spletne prodaje v Sloveniji in Italiji, zaposliti vsaj eno osebo in vzpostaviti lastno skladišče. 

Anastasiia Fedeeva

Radian d. o. o.

Radian d.o.o. se ukvarja z razvojem digitalne platforme za avtomatizacijo proizvodnega toka (MSA - Manufacturing Stream Automation digital platform) za proizvodna podjetja ter z implementiranjem le-te. Prodajamo B2B strankam preko osebnih kontaktov v Sloveniji in na trgih EU. Anastasiia se trenutno osredotoča predvsem na prodajo in pridobivanje čim bolj uspešnih, učinkovitih referenc.
Najpomembnejši uspehi podjetja so lastni razvoj MSA platforme do končnega digitalnega produkta, sklenitev partnerske pogodbe s sistemskim integratorjem in samostojni razvoj ter pakiranje digitalnega produkta za stranke.
V 2023 želijo pridobiti reference med slovenskimi in evropskimi proizvodnimi podjetji ter doseči prodajo v vrednosti 200.000,00 eur.
Zasebna specialno-pedagoška svetovalnica Jasna nudi specialno-pedagoške in terapevtske obravnave otrok in izobraževanja. Trenutno se Jasna največ ukvarja s širitvijo ekipe, pridobivanjem finančnih sredstev in ustanovitvijo centra za zgodnjo obravnavo.Najpomembnejši uspehi podjetja so rast ekipe, finančna rast in rast ponudbe (storitev) ter nov prostor.Center za zgodnjo obravnavo odlično deluje v novih prostorih, je prepoznaven, z vrhunsko ekipo, ki zelo dobro sodeluje. Delovanje centra zagotavlja finančno stabilnost in nadstandardno storitev za stranke.

Anita Šumer

Drožomanija se ukvarja z navduševanjem ljudi za peko z drožmi (z glutenom ali brez) v obliki spletnih video tečajev, delavnic v živo in prek zooma, knjig, pripomočkov za peko in predavanj. Prodaja poteka prek spleta in v živo neposrednim strankam ter distributerjem. Prisotni so v Sloveniji, v letu 2022 se širijo tudi na angleško govoreče tržišče v tujino. Anita se trenutno posveča širitvi poslovanja na tuje tržišče, pripravi novih vsebin, ter dodajanju nove smeri - poleg glutena še brezglutenska peka - v podjetju.
Najpomembnejši uspehi podjetja so osvojitev priznanja za najboljšo kuharsko knjigo na svetu za 2022 (Umetnost krašenja kruha), prodanih več kot 10.000 izvodov knjige Drožomanija v Sloveniji in prevodi v 5 tujih jezikov 3 knjig (Drožomanija, Slana in sladka drožomanija, Umetnost krašenja kruha).
V letu 2023 povečati prodajo za 100 % v primerjavi z letom 2022, povečati število novih strank za 100%, vsaj 30-40 % ponovnih kupcev, povečati vrednost košarice iz 35 € na 45 €.

Zorana Živić

Zoki.art se ukvarja z umetniškim ustvarjanjem in prodajo različnih dekorativnih tiskovin z lastnim dizajnom in pod lastno blagovno znamko. Umetniško ustvarjanje obsega otroško, knjižno in dekorativno ilustracijo, ki je namenjena različnim naročnikom v Sloveniji in tujini. Dekorativne ilustracije, ki so na različnih tiskovinah pod blagovno znamko Zoki.art (zvezki, voščilnice, koledarji, planerji, čokolade...), se prodajajo v trgovinah z darilnim programom po Sloveniji, v lastni spletni trgovini končnim kupcem, in preko socialnih omrežij po celem svetu. Trenutno se Zorana največ ukvarja s projektnim delom in z dobavljanjem artiklov za fizične trgovine, spletna trgovina je v prenovi.

Najpomembnejši uspehi podjetja so: ilustracija več otroških knjig v Sloveniji in tujini; postali so eden od dvanajstih dobaviteljev voščilnic za Mladinsko knjigo, kjer se te izredno uspešno prodajajo; in selitev iz domače pisarne.

V letu 2023 pa si želijo preboj v eno večjo trgovino z darilnim programom v tujini in začetek sodelovanja s katero od tujih založniških hiš.


Anja Bukovec

Vacutech d. o. o.

Vacutech je specializirano podjetje za razvoj in izdelavo vakuumskih tehnologij in sistemov. Osnovna področja so razvoj in izdelava vakuumskih sistemov za uporabo v industrijskih in razvojno-raziskovalnih aplikacijah, izdelava vakuumskih komponent po meri, izdelava specialnih komponent iz nerjavnega jekla, svetovanje na področju vakuumskih sistemov in aplikacij ter vgradnja in servis vakuumske opreme. Ključne stranke so proizvodna podjetja, farmacevtska industrija ter raziskovalne institucije v Sloveniji in Evropi, večinoma v Franciji in Nemčiji. Anja se trenutno v podjetju največ ukvarja s tekočimi posli, skrbi za stranke, ureja račune, in skrbi za ponudbo, nabavo materiala, kadre in organizacijo podjetja. Veliko časa posveča tudi izobraževanju na področju programiranja krmilnikov, saj želi to področje vpeljati v ponudbo podjetja.
Najpomembnejši uspehi podjetja so sodelovanje na projektu FAIR – gradnja pospeševalnika delcev v Darmstadtu, v okviru katerega so izdelali komplet mehanskih pogonov za kontroliranje in analiziranje žarkov, izdelava vakuumske komore za simuliranje pogojev v vesolju in več kot 20-letno sodelovanje s francoskim multinacionalnim podjetjem Thales.
V letu 2023 želijo povečati prodajo, povečati dobiček, izboljšati projektno vodenje.

Kaja Travnik

Kaja Travnik

Kaja je prehranska svetovalka in osebna trenerka. V sklopu prehranskega svetovanja upoštevajoč krvno skupino in težave stranke (hormonsko neravnovesje, izguba telesne teže, izgorelost, itd.) sestavi jedilnik, prehranske dodatke, način prekinitvenega posta in uravnavanje krvnega sladkorja. Stranko spremlja 3 mesece. Pri ženskah predpiše tudi vadbo, prehrano in prekinitveni post glede na menstrualni cikel in/ali menopavzo. Pri moških uredi testosteronsko neravnovesje. Ponuja tudi skupinsko vadbo in individualno vadbo ženskam, ki želijo vitko postavo ter podolgovate mišice, take kot jih imajo manekenke in balerine. Njena vadba oblikuje telo in topi maščobo, združuje prvine joge, pilatesa, baleta, vaje za moč in intervalni trening ter se od ostalih vadb razlikuje v tem, da rezultat niso t.i. bulky mišice iz fitnesa. Zaenkrat deluje v Sloveniji z željo po širitvi v tujino. Najpomembnejši uspehi podjetja so pridobivanje strank (brez oglaševanja) in njihovo zadovoljstvo, intervju v reviji Ona, ki je pripomogel k njeni prepoznavnosti in sodelovanje v oddaji Klepet ob kavi. V letu 2023 si želi večji zaslužek in več strank ter dodatno pomoč, da ne bo za vse sama. 

Damjana Pirnar

Go4Panda prodaja rešitve za pametne hiše. Polovico prodaje predstavlja prodaja končnim uporabnikom (B2C), polovica pa poslovnim subjektom (B2B). Glavni trg je Slovenija, cca. 20 % pa predstavlja hrvaški trg. Damjana se trenutno predvsem posveča prodaji in v manjšem obsegu (30 %) vodenju podjetja.
Najpomembnejši uspeh podjetja je pridobitev distribucije, dolgoročna pogodba z velikim B2B kupcem in prva inštalacija pametnih rešitev v večstanovanjski objekt.
Za leto 2023 so si postavili naslednje cilje: Postati finančno stabilno podjetje z nadzorovano rastjo. Doseči prepoznavnost njihovih pametnih rešitev pri večini projektantov in arhitektov. Sodelovati z večino proizvajalcev montažnih hiš in z več investitorji večstanovanjskih objektov. S pametnimi rešitvami Go4Panda se vsaj enkrat tekom gradnje srečajo vsi novograditelji in vsi, ki se lotijo adaptacije. Dopolniti ponudbo pametnih inštalacij s komplementarno ponudbo elektroinštalacij.

Karin Marter

Mittske so kolesarski rokogrelčki, ki se jih natakne na balanco kolesa. Roke so na toplem, ko kolesariš, sicer so proste in takoj na voljo za akcijo. Mittske so različnih vzorcev z namenom, da vsak najde svoj stil in da je videti kul tudi na kolesu. Usmerjajo se v spletno prodajo kakor tudi v segment B2B - trgovine za poslovna darila in/ali podjetja, ki spodbujajo kolesarjenje na delo. Trenutno so prisotni le v Sloveniji, pretežno v Ljubljani. Karin se ukvarja z vsem: nabavnimi potmi, organizacijo proizvodnje, iskanjem kupcev, promocijo; le za grafično izvedbo ima zunanjega izvajalca.

Največji uspehi podjetja so pridobitev zanesljivih partnerjev - soustvarjalcev zgodbe (šivilja, dobavitelji tekstila in drobnega materiala), uspešen testni vstop na trg v lanskem letu in večje naročilo v B2B segmentu na področju poslovnih daril.

Za leto 2023 si želijo postavitev proizvodnje z jasnimi nabavnimi potmi v Sloveniji in uspešen vstop vsaj na en tuj trg.

Kreativna slaščičarna so slaščičarna in kavarna, ki nudi tudi slaščičarske tečaje in catering pogostitve. Irena je idejna vodja v slaščičarni.Najpomembnejši uspehi podjetja so hitra medijska prepoznavnost, dvig prometa iz meseca v mesec, motivacija ekipe, ki deluje kot usklajen in povezan team.
V letu 2023 želijo uspešno izpeljati projekt online prodaje, ponuditi & izpeljati online tečaje ter slaščičarska akademija.

Martina Marolt

Modno kreiranje

Modno kreiranje ima lastno blagovno znamko BY MARTIS in spletno prodajo šiviljskih zalog na SUKANCI.SI. BY MARTIS je trajnostna modularna znamka ženskih oblačil, ki omogoča uporabnicam, da lahko z manjšim številom oblačil ustvarijo več različnih kombinacij. Z nakupom 5 oblačil so lahko vsak dan v mesecu oblečene drugače (5 oblačil = 30 kombinacij), saj se oblačila sestavljajo med seboj. Uporabnice so modno in trajnostno ozaveščene ženske, stare 30 - 60 let, višjega srednjega in višjega cenovnega razreda, ki kupujejo oblačila premišljeno, predvsem po spletu, prednost dajejo certificiranim materialom, ki niso živalskega izvora. BY MARTIS dojemajo kot uporabno, kreativno in praktično rešitev, ki poenostavi, razbremeni garderobo in okolje, zniža stroške oblačenja za več kot 30 % v prvem letu. Prodajajo v Sloveniji, na Nizozemskem, v Angliji in v ZDA. Načrtujejo lastno spletno trgovino in vstop v tuje globalne spletne trgovine kot je Renoon. SUKANCI.SI pa je spletna trgovina šiviljskih zalog po ugodnih cenah (sukanci, zadrge, elastike ...) v Sloveniji, ključne stranke so šivilje, modne ustvarjalke, manjša podjetja, ki se ukvarjajo s šivanjem in/ali tapetništvom. Martina se trenutno predvsem posveča razvoju blagovne znamke BY MARTIS in razvoju prve prodajne kolekcije. V ekipi je še pet zunanjih članov. Najpomembnejši uspehi podjetja so P2 subvencija za zagon inovativnih podjetij, sledenje sanjam in željam ter zadovoljne stranke. Cilj za leto 2023 je, da bi BY MARTIS postala prepoznavna modna znamka v Sloveniji in bi se uspešno prodajala tudi na tujem trgu, aktivno sodelovanje z zunanjimi sodelavci, razvijanje lastne ekipe, baza zvestih strank, enostavno pridobivanje posla.

Iris Kočevar

Kočevar d.o.o. je izključno B2B podjetje, ki končnim kupcem prodaja stroje za uporovno varjenje. Iris se trenutno osredotoča na marketing, prodajo, vzpostavljanje sistema in ekipe.
Najpomembnejši uspehi podjetja so 1. nagrada za inovacijo leta 2020, nova CGP podoba podjetja in pridobitev ISO9001.
Za leto 2023 želijo povečati promet, povečati dodana vrednost na zaposlenega, zgraditi usklajen in učinkovit team.

Nika Kajnih

Nika je ustanoviteljica BZ Varuška po meri v sklopu moževega podjetja in je postavila prvi spletni iskalnik varušk v Sloveniji (2015). Ukvarja se s posredovanjem varušk in organizacijo animacij za otroke ter pripravlja prvo akademijo za varuške v Sloveniji. Trenutno se najbolj posveča finančnim načrtom in organizaciji dela za akademijo za varuške.

Najpomembnejši uspehi podjetja so sodelovanje na velikih dogodkih v Sloveniji (DM tek), več kot 1.000 registriranih staršev in varušk na portalu, redno sodelovanje s podjetji (Sportradar).

V letu 2023 si želijo izvedbe vsaj dveh krogov akademije za varuške, vsaj 50 certificiranih varušk, od tega vsaj polovica varušk vnaprej rezerviranih za redno varstvo.

Tattoo Care prodaja izdelke - mazila za zaščito in nego tattoojev največ na slovenskem trgu v trgovinah in na ameriškem trgu preko Amazona. Ključne stranke so B2B, pa tudi končni uporabniki prek spletne prodaje. Jasna se trenutno največ ukvarja s predstavitvijo podjetja in izdelkov na tujih trgih (Hrvaška, Avstrija, Nemčijal). Veliko časa posveča tudi menjavi oziroma prilagoditvi celotnega dizajna in embalaže za ameriški trg, kjer so se pred kratkim uradno registrirali kot proizvajalec OTC zdravil brez recepta. To za seboj potegne prilagoditev z dvojnim vodenjem zalog, posebej za Ameriko in posebej za Evropo zaradi drugačnih zahtev (direktive) in pravil poslovanja.

Najpomembnejši uspehi podjetja so vstop na Amazon.com v ZDA in osvojitev priznanja Amazon's choice v določenih tattoo care kategorijah. Konec leta 2021 so kupili 5-krat večji stroj za proizvodnjo ter tako povečali lastne proizvodne kapacitete. Podjetje je z oktobrom 2022 uradno registrirano v ameriški bazi FDA kot proizvajalec zdravil, njihovi lastni izdelki Tattoo Care pa uradno registrirani kot OTC zdravilo brez recepta na ameriškem trgu.

V letu 2023 želijo na pravi način pristopiti k distributerjem na tujih trgih ter vnovčiti kvaliteto izdelkov, ki so jo že dokazali preko prodaje na obstoječih prodajnih kanalih.

Nika Zupančič

Everlasting

Blagovna znamka Everlasting se ukvarja z organizacijo porok in drugih dogodkov. Ključne stranke so pari. Trenutno največ porok organizira v Sloveniji, počasi se odpirajo tudi možnosti organizacije porok v tujini in organizacija porok tujcev v Sloveniji. Trenutni fokus je pridobivanje novih strank. Najpomembnejši uspeh podjetja je organizacija prvih porok v tujini za pare v času Covida. V letu 2023 si želijo večje število strank ter vzpostavitev spletne trgovine. 

Kaja Strniša

Glavne storitve Brst psihologije so psihoterapija, coaching, predavanja, izobraževanja, delavnice, psihološka testiranja in digitalni produkti kot so e-knjige in spletni tečaji. Do sedaj so bile ključne stranke večinoma končni, individualni uporabniki, del coachingov, izobraževanj, delavnic, predavanj in psiholoških testiranj pa izvajajo tudi za podjetja (B2B). Prodaja poteka večinoma od ust do ust, preko družbenih medijev, spletne strani, Facebook oglasov. Delujejo v Sloveniji. Kaja se trenutno najbolj osredotoča v povečanje deleža B2B strank, optimizacijo lastnih delovnih procesov, ker trenutno deluje na (pre)več področjih, na povečanje prihodkov iz obstoječih, predvsem digitalnih produktov in storitev ter v dodatno strokovno izobraževanje.
Najpomembnejši uspehi podjetja so vsakoletno povečanje prihodkov, vedno večja prepoznavnost med ljudmi/strankami ter dobri medsebojni odnosi.
Cilj podjetja v 2023: Povečati prihodke s strani B2B strank (predstavljajo približno enako višino kot prihodki direktnih strank), povečati celotne prihodke podjetja, povečati ekipo za vsaj dve osebi, optimizirati lastno delo (ne bo več zadolžena za toliko področij), zadovoljne stranke, dobri notranji odnosi, ter uspešna širitev ponudbe storitev s področja psihologije in duševnega zdravja.

Nina Bogerd

Zibelka življenja

Zibelka Življenja ponuja storitve, podporo pri porodu (doula), pripravo na porod v obliki tečajev (HypnoBirthing, Spinning Babies, Šola za starše, etc.), jogo za nosečnice in jogo po porodu, poldnevne ali celodnevne delavnice na temo nosečnost, porod in poporodno obdobje, in oddajo prostora zunanjim partnerjem. Ključne stranke so nosečnice, mamice po porodu ter zunanji partnerji, ki najemajo prostor in se ukvarjajo z aktivnostmi, povezanimi z nosečnicami in dojenčki. Prisotni sta v Sloveniji, podpirata pa tako slovenske, kot angleško in nizozemsko govoreče stranke. Fokus je trenutno v postavitvi urnika aktivnosti v podjetju, urejanju prostora, kjer potekajo aktivnosti, prisotnosti na socialnih omrežjih. Organizirata tudi dan odprtih vrat in delata na postavitvi internetne strani. Podjetje je začelo poslovati septembra 2022.

Cilji za leto 2023 so: Pokritje najemnine prostora s prihodkom iz oddaje prostora drugim partnerjem, ki se ukvarjajo s podobnimi aktivnostmi in bodo lepo zaokrožili njuno celostno ponudbo. 4-6 porodov mesečno, tečaji so znani po tem, da vodijo v dobre porodne zgodbe in ju v porodnišnicah poznajo po pozitivnem in strokovnem sodelovanju in da denar, ki ga zaslužita s storitvami, ostane njima ter da imata obe solastnici dovolj časa tudi zase, za zasebno življenje.

Karin Poravne

Elinor d. o. o.

Podjetje ima pod sabo 4 segmente: (1) Elinor Cosmetics, (2) KP Studio, (3) KP Academy in (4) distributerstvo. Vsak segment je drugačen, v AWE 2.0 se je Karin prijavila s segmentoma KP (Studio & Academy) in distributerstvom. So nišni salon v centru Ljubljane, kjer delajo obrvi, trepalnice in nohte. Na področju obrvi in trepalnic so postali uvozniki #1 UK branda s tega področja. Pri prodaji so precej uspešni z organskim dosegom, po potrebi vključijo tudi online oglaševanje. Ključne stranke za salon so končne stranke, uporabnice storitev, za distributerstvo pa podjetja (B2B). Poslujejo v Sloveniji. Karin se trenutno posveča vodenju ljudi, predvsem ekipi salona, kjer imajo tudi največ izzivov in težav.
Najpomembnejši uspeh podjetja je doseganje pol milijona prihodkov, na kar so vsi ponosni. Karin je vesela, da mentorji prepoznajo potencial v njih in so pripravljeni pomagati, dobili so kar nekaj razpisov, njihovi produkti so t.i. “best selling” v niši in z njimi načrtujejo tudi prodor na Češko. Salon je rezerviran za mesec vnaprej in stranke se vračajo.
Cilj podjetja v 2023: Zgraditi stalno ekipo, ki funkcionira kot celota in se počuti del podjetja. Za Karin je cilj biti dober leader, vodja z avtoriteto, zaposleni jo spoštujejo in cenijo, tako kot ona ceni njih in rastejo skupaj. Razvoj distribucije na hrvaški trg, nova podružnica KP Studia v Sloveniji, nove stilistke KP Akademije in prisotnost BZ Elinor na svetovni ravni.

Patricija Pečar Kumar

Kulturno društvo Vox familiaris

Kulturno društvo Vox familiaris ponuja glasbeno izobraževanje, predvsem učenje instrumentov za učence osnovnih šol ter glasbene urice v vrtcih za otroke od 3. leta naprej. Aktivni so v Ljubljani in okolici, predvsem v bližini Medvod. Lansirali so tudi spletni video tečaj TeorijaHarmonija.si. 

Najpomembnejši uspehi podjetja so dober kolektiv in vzdušje v ekipi, uspehi učencev (tekmovanja in ljubezen do glasbe) ter več kot 10 let uspešnega delovanja. 

Za leto 2023 so si postavili cilj 35+ učencev na pouku instrumenta, 80+ otrok na glasbenih uricah in 30 strank na TeorijaHarmonija.si. 

Katarina Razmovski

e2grow je platforma za grajenje kulture rasti v podjetjih. Gre za kombinacijo metodologije, platforme in skupnosti e2grow certificiranih coachev, ki v organizacije prinašajo dolgotrajno spremembo navad posameznikov in ekip. e2grow programi v organizacijah dvigujejo dodano vrednost na zaposlenega, ki jo zaposleni kot ambasadorji blagovne znamke in produktov z večjim vložkom ustvarijo za organizacijo in dodano vrednost, ki jo organizacija ustvari za posameznika, in ki povečuje finančni vidik, well-being zaposlenih, zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih, izboljšuje odnose, ter zmanjšuje delovno obremenitev, neravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem. Coachem po celem svetu pomagajo uvesti trajne spremembe v podjetja z uporabo lastniške platforme, metodologije ter podpore skupnosti. Delujejo predvsem na tujem trgu, v ZDA in na angleško govorečih trg, in imajo trenutno 148 partnerjev iz celega sveta. Katarina se trenutno predvsem osredotoča na upravljanje s strateškimi partnerstvi, na business development, širitev na tuje trge in validacijo poslovnega modela v ZDA. 
Najpomembnejši uspehi podjetja so vzpostavitev globalne prisotnosti (140 partnerjev po celem svetu), projekti z globalnimi strankami kot so Pfizer, Volvo, Virgin Group in merljivi poslovni učinki, ki so posledica njihovih programov.
Cilj poslovanja podjetja v 2023: Tri dodatna JV (joint venture) sodelovanja s partnerji na projektih, sestaviti 5 dodatnih programov za razvoj, izpeljati dve certificiranji s pionirji (10 udeležencev), prodati 400 licenc na mesec.

Sanja Radič

Skila prodaja SaaS storitev za poprodajno izkušnjo. Imajo razvito orodje, ki ga nudijo B2B strankam v Sloveniji in tujini.

V 2023 želijo Imeti 10+ strank, ki uporabljajo orodje za pošiljanje in prejemanje paketov. Ekipa počasi raste, prihodki so vsaj 3x večji od leta 2022.


Katarina Štular

Idealia PRO d. o. o.

iDEALIA je butična oglaševalska agencija, ki z mešanico kreativnosti, idej, strategij, video vsebin, tehnologij in oblikovanja s ščepcem ustvarjalnosti ter veliko strasti ustvarja edinstvene, prilagojene celostne rešitve, ki podjetjem pomagajo pri rasti. Prepričani so, da zaradi izjemnega poznavanja slovenskega medijskega prostora in oglaševalskih kampanj v medijih, naročnikom lahko pomagajo v veliki meri pri prodoru in večji prepoznavnosti na trgu. Katarina se trenutno osredotoča na pridobivanje novih klientov/strank, širjenje ekipe in obenem prepuščanje operativnega dela drugim.

Najpomembnejši uspehi podjetja so novi klienti/stranke, uspešno pozicioniranje na trgu, plačevanje vseh obveznosti v roku kljub izzivom (finančni nedisciplini) na trgu.

Cilj podjetja v 2023: Poplačati obveznosti in dolgove za nazaj, doseči letni promet v vrednosti 350.000 € in dobiček v višini 50.000 €.

Simona Černjavič Ambrožič

Euro Varia d. o. o.

Euro Varia se primarno ukvarja z organizacijo prireditev na prostem - avtorskih projektov in projektov za potrebe naročnikov (predvsem uličnih sejmov), za katere skrbijo in jih vodijo celostno, vključno s kalkulacijami, pridobitvijo dovoljenj, prijavami in obravnavami na upravnih enotah, pogodbami, komunikacijo s strankami, obiskovalci in podizvajalci, postavitvijo opreme v prostor in koordinacijo na terenu, pripravo grafičnega materiala, foto gradiva, evalvacijo projekta ter še druge malenkosti, ki so pomembne za uspešno izpeljan dogodek. Nudijo tudi pomoč pri posameznih fazah projekta kot je priprava dokumentacije, možnost najema opreme ter kvaliteten nabor zunanjih izvajalcev različnih storitev (akustika, osvetlitev, odri, ograje, fotograf, varovanje...). V letu 2019 so ustanovili projekt FOST (field and office support team), v sklopu katerega pomagajo preobremenjenim podjetnikom pri pisarniškem poslovanju. Poskrbijo za vodenje raznih evidenc, pripravo in pošiljanje dopisov, ponudb, računov, opominov, komunikacijo s strankami in zunanjim računovodstvom, vnašanje podatkov, pripravo tabel, evidenc, stroškovnikov, pomoč pri reševanju reklamacij, pomoč pri pripravi dokumentacije, vodenje posameznih projektov, organizacijo dela in sestankov itd.. Najpomembnejši uspehi podjetja so kvalitetno opravljene storitve, zadovoljni naročniki in stranke, ki se vračajo, in povezana ekipa, ki se medsebojno dopolnjuje in si pomaga. Za leto 2023 so želijo stabilno poslovanje podjetja skozi celotno leto, obstoj ni odvisen od sezonskih projektov, podjetniki se odločajo za dolgoročno sodelovanje, podjetje je sposobno ponuditi redno delovno mesto vsaj še 1 zaposlenemu. 

Maja Imširovič

Pivovarna Vizir proizvaja kraft piva ter izvaja storitve kot so degustacije in ogledi pivovarne, učenje kuhanja piva itd. 80 % strank prihaja iz t.i. HoReCa segmenta (Hotelirstvo, Restavracije, Catering), 10 % so končni kupci in preostalih 10 % so trgovine. Glavni trg je Slovenija, 5 % pa predstavlja tuj trg, ki pa ga želijo povečati. Maja se trenutno osredotoča predvsem na prodajo in trženje, ukvarja pa se tudi z vodenjem in z administrativnimi zadevami.
Najpomembnejši uspehi podjetja so, da že 14 let uspešno poslujejo brez blokad in sodnih izterjav, da jim je uspelo ustvariti prepoznavnost blagovne znamke, kjer imajo še veliko neizkoriščenega potenciala, in vstopiti na tuje trge in v trgovske verige.
Cilj podjetja v 2023: podvojiti prihodke, osvojiti nov ciljni trg v tujini, povečati prepoznavnost blagovne znamke v premium segmentu - vstopiti v restavracije z Michelinovimi zvezdicami.  

Tanja Antonič Svetina

Identiteta in pravo nudi storitve osebam, ki se znajdejo v konfliktu znotraj sebe, v medsebojnih odnosih ali z institucijami, in sodišče ni prva izbira. Njihovo področje dela je sestavljeno iz treh glavnih stebrov, in sicer: (1) izobraževanja iz pravnih tem, kot tudi organizacijskih tipov, (2) time managementa (delavnice za posameznike in podjetja), (3) svetovanja (pravno ali kako do cilja) in mediacij (družinske, gospodarske, delovne, upravne). Ključne stranke so trenutno posamezniki, bi si pa želeli več podjetij. Delujejo v Sloveniji, želijo si širitve na Balkan. Tanja se trenutno največ časa ukvarja s prilagajanjem trgu, saj je prej opravljala večinoma pravno svetovanje, po čemer je na trgu tudi prepoznavna in uveljavljena. Želela bi si razširiti zavedanje ponudbe na trgu in ustvariti ekipo (trenutno ima 7 zunanjih sodelavcev), ter preiti iz “one-man-band” na podjetje.

Največji uspehi podjetja so sprememba sodne prakse na področju uslužbencev v Slovenski vojski, ustanovitev Mediacijskega centra, preoblikovanje prvega koncesionarja na področju lekarn v podjetje in rešitev petletnega spora v družinskem podjetju v treh mediacijskih srečanjih.

Cilj za leto 2023 je povečanje prihodkov za 50 do 100 %, ekipa stalnih sodelavcev povečana za +3, ostati kreativna in polna energije.

Maruša Dobrovoljc

Kvizum d. o. o.

Interactic je spletno orodje, ki podjetjem pomaga, da je njihova interna komunikacija pozitivna. Omogoča jim, da preko interaktivnih aktivacij sporočajo korporativne vsebine (vrednote, kulturo, iniciative, dogajanja) na spodbuden in opolnomočen način. Njihove rešitve ustvarjajo pozitivne interakcije, ki sodelavce povezujejo in motivirajo. Prodaja poteka preko dosega, poznanstev, socialnega omrežja Linkedin, emailov in telefonskih klicev. Ključne stranke so velika podjetja. Prisotni so v Sloveniji in na regionalnih trgih (Hrvaška, Srbija, BIH, Makedonija). Maruša se trenutno osredotoča predvsem na prodajo, pozicioniranje na trgu in prepoznavnost.

Najpomembnejši uspehi podjetja so lasten razvoj produkta, ki ga stranke z veseljem uporabljajo. Tudi sodelavci imajo zelo pozitivno mnenje o njihovi rešitvi in radi sodelujejo. Njihove stranke so največja podjetja v Sloveniji, ki produkt širijo tudi na tuje trge.

Colk poslovanja v 2023:  Pridobiti stranke v tujini, povečati prodaja za 100 %.



Teja Urankar

Butter Be Kind

Butter Be Kind se ukvarja s prodajo trajnostne naravne kozmetike za zelo občutljivo kožo. V prodaji imajo 3 produkte za končne kupce (B2C) in celotno ponudbo za butične hotele (B2B). Teja se trenutno najbolj posveča prodaji in prepoznavnosti blagovne znamke prek socialnim omrežij. Najpomembnejši uspehi podjetja so sodelovanje s prvim hotelom, prodan prvi batch produktov in grajenje skupnosti. Cilj za leto 2023 je uspešno pozicioniranje v DACH regiji in 1M prodaje. 

Nina Pečlin

Pasji salon Lucy nudi storitve nege in striženja hišnih ljubljenčkov, izvajanje tečajev za pasje frizerje, izobraževanja za pasje frizerje na treh različnih lokacijah (Brezovica, Logatec in Idrija). Spletna trgovina Infinityppc.si trži lastno linijo kozmetike in pripomočkov za nego hišnih ljubljenčkov (Infinity professional pet care by Nina). INFINITY PET predstavlja fizične trgovine za hišne ljubljenčke Pet place (trenutno PE Idrija in PE Brezovica), spletno trgovino, ki je v nastajanju in bo predvidoma lansirana do novembra 2022. Nina se trenutno osredotoča, kako poiskati pravo ravnovesje med posli oziroma lokacijami, ter skrbi za nabavo, marketing in za zaposlene. 
Najpomembnejši uspehi Pasjega salona Lucy so odprtje pasjega salona leta 2016, selitev na novo lokacijo in lansiranje lastne linije kozmetike za pse in mačke leta 2019, ter odprtje spletne trgovine leta 2021. Med najpomembnejše uspehe INFINITY PET trgovine pa sodijo odprtje prve poslovalnice maja in druge poslovalnice septembra 2022 ter odprtje spletne trgovine predvidoma novembra 2022.
Cilj podjetja za lero 2023: Zapreti s.p, pokriti določen znesek kredita in povečati promet za 100 %.

Tjaša Miketič

Dipsi se ukvarja s prodajo dip omak (omak za pomakanje). Gre za dva okusa omak (sladko-kisla in medena BBQ), ki so brez umetnih dodatkov in so takšne, kot da bi si jih pripravili sami doma. Niso le omake za pomakanje, temveč tudi odličen dodatek jedem (npr. burgerju, toastu, testeninam ipd.). Produkt je trenutno na voljo končnemu kupcu v večjih trgovinah Spar in Interspar po Sloveniji. V prihodnje je želja poslovati tudi z gostilnami in kinodvoranami, tako v Sloveniji kot tudi na tujih trgih. Trenutno delajo na tretjemu okusu, iščejo potencialne partnerje (gostilne) in se posvečajo marketingu. 
Najpomembnejši uspehi podjetja so nastop v Štartaj Slovenija, pozitivni odzivi strank in prijateljstvo. 
V letu 2023 pa si želijo več dela, več odjemalcev in kupcev, večji zaslužek. 

Petra Bališ

Balis

Petra Bališ nudi marketinške storitve (izdelava marketinške strategije, tekstopisje po načelih SEO, izdelava spletnih strani, vodenje marketinških projektov, urednikovanje družabnih omrežij ...). Petra se trenutno osredotoča na vodenje projektov, administracijo, pridobivanje novih strank in razvoj produkta.

Najpomembnejši uspehi podjetja so dolgoročna prisotnost na trgu, uspešno zaključeni projekti z velikimi podjetji in mednarodni projekti ter dobro, stalno in zanesljivo sodelovanje z nekaterimi zunanjimi izvajalci.

Cilj podjetja v letu 2023: Ukvarjati se z lastno promocijo in pridobivanjem strank, prenehati se ukvarjati z operativo in imeti na tem področju pomoč, pridobiti pomoč tudi pri vodenju projektov, razviti lasten marketinški projekt (on line app za izdelavo marketinške strategije).

Tjaša Peterle

Tassh design

Tassh Design se ukvarja z oblikovanjem spletnih strani in grafičnim oblikovanjem. Trenutno so glavne stranke podjetja (B2B) z željo usmeriti se na biohacking industrijo in tematske parke. Prodaja poteka prek priporočil in mailingov. Kot agencija se želi od ostalih razlikovati tako, da daje poudarek na storytellingu. Trenutno je v fazi transformacije iz freelancerke v "pravo podjetnico" z željo ustvariti lastni kreativni studio (studio merlin). 

Najpomembnejši uspehi podjetja so strast, pogum in prijaznost (passion, bravery, kindness). 

Za 2023 si je postavila naslednje cilje: Remote ekipa, stalne & zadovoljne stranke, ki so z Tjašino pomočjo pridobile nove stranke in povečale rast. 

Petra Ostanek

Balkon arhitektura

Tjaša Škapin

Atelje Tjaša se ukvarja z modnim oblikovanjem, izdelavo oblačil po meri, ateljejem za poslovno žensko, Couture večernimi in poročnimi oblekami, in spletno trgovino Tizial z ekološko, urbano kolekcijo za prosti čas. Največ je B2C individualnih strank, ki obiščejo atelje, glede tujine pa se dogovarjajo za showroom, prisotnostjo na modnih dogodkih (fashion week) in film festivalu v Cannesu in Dubaju. Tjaša se trenutno fokusira na razvoj, vstop sina v podjetje, širitev in iskanje poslovnih partnerjev. Najpomembnejši uspehi podjetja so: 
  • 2014 - Organizacija Dotik zvezd, gala modne revije na gradu Socerb, ki so jo ponovili 4x; 
  • 2017 - Prva Slovenka z modno revijo v Cannesu na 70. film festivalu v sklopu Short film awards, couture fashion week; 
  • 2022 - Expo 2020 v Dubaju, modna revija v Slovenskem paviljonu v sklopu tedna kreativne industrije. 

V letu 2023 si želijo utečeno prodajo preko spletne trgovine Tizial, showroom v Cannesu, sodelovanje na International fashion weeku (tednu mode) v Dubaju, selitev v nove prostore, uspešno zadovoljevanje potreb domačih strank za posebne priložnosti ter krasno ekipo, s katero dosegajo zastavljene cilje. 
Nord drink prodaja alkoholno pijačo Nord Hard Seltzer. In-house izvajajo tiste aktivnosti, ki jim prinesejo največ dodane vrednosti, kot so razvoj produkta, trženje in prodaja. Za proizvodnjo in distribucijo imajo zunanje partnerje, kar jim omogoča hitro rast. Prodajajo trgovcem in gostincem, majhen delež predstavlja tudi direktna prodaja. Oglaševanje je usmerjeno h končnemu kupcu. Trenutno so predvsem prisotni na slovenskem trgu. V letošnjem letu so vstopili tudi na hrvaški trg, v načrtu pa imajo tudi vstop na avstrijski in nemški trg. Romina se trenutno posveča predvsem vodenju marketinških aktivnosti, precej časa namenja tudi iskanju investicij in “pichanju” za nadaljnji razvoj.
Najpomembnejši uspehi podjetja so, da so s produktom prisotni pri vseh večjih slovenskih trgovcih, da jim je po vsega letu in pol od ustanovitve uspelo izpeljati prvo prodaja na tujem trgu, in gradnja močne skupnosti strank, ki se poistovetijo z njihovo blagovno znamko.
Cilj podjetja za leto 2023: doseči začrtane prodajne cilje, prisotnost na štirih trgih, uspešno zaključen prvi krog naložb pridobivanja zasebne investicije.

Urša Gorše

Potentia d. o. o.

S partnerjem izdelujeta mobilno aplikacijo za zdrav življenjski slog "Feel Like Superhuman", ki temelji na celostnem pristopu, saj na enem mestu združuje telesno vadbo, mentalno vadbo in prehrano v enovit, personaliziran program. Aplikacijo prodajata preko trgovin Google Play in Apple Store. Usmerjena sta v angleško govoreče trge, predvsem v ZDA. Urša je odgovorna za razvoj produkta (programiranje), administracijo in vodenje projekta. Hkrati izvaja podporo strankam in se delno ukvarja tudi z marketingom. Najpomembnejši uspehi podjetja so zaključen razvoj MVP (minimum viable product), pozitivno sprejetje s strani uporabnikov (intervjuji) ter 2700 registriranih uporabnikov. V letu 2023 želi ustvariti toliko prihodkov, da se lahko v podjetju redno zaposli. 

Simona Bergant

ResEvo so specializirani za področje obdelave in prikaza podatkov. Razvili so platformo ASK.BI., ki jo implementirajo in uvedejo končnim uporabnikom. ASK.BI je platforma, ki obdela, združi in vizualizira vse želene podatke podjetja na enem mestu.  Rešitev ponujajo malim in srednje velikim podjetjem (SME) direktno, bodisi sami ali pa preko lastnih partnerjev. Zaenkrat imajo največ strank v Sloveniji, nekaj prometa naredijo tudi v Srbiji, ter Bosni in Hercegovini. Države iz področja bivše Jugoslavije jim pomenijo ciljne trge za prihajajoče prodajne aktivnosti. Simona je desna roka lastnikoma in se trenutno osredotoča na projektno vodenje, usklajevanje ekipe ter postavitev procesa marketinga in prodaje.
Najpomembnejši uspehi podjetja so razvoj produkta za analitiko ASK.BI, stabilnost produkta ASK.BI, ter zadovoljni uporabniki ASK.BI.
Cilj podjetja v 2023: Doseči vsaj 800.000 € prihodkov, povečati velikost ekipe na 10 članov, vpeljati sistem marketinga in prodaje, urediti imamo projektno vodenje.

Urška Škrap

Srči Smrči, pasja varuška ponuja storitve pasjega varstva, ki so nad nivojem storitev pasjih hotelov in podobnih varstev. Urška se trenutno največ posveča temu, kako kužkom omogočiti še boljšo uporabniško izkušnjo varstva.

Najpomembnejši uspehi podjetja so zadovoljne stranke. Že pred enim letom je morala začeti zavračati stranke, ker je bilo povpraševanja po njenih storitvah preveliko.

V letu 2023 si želi imeti lastno stanovanje/hišo in ne najemati več prostora, kar zagotavlja varnost poslovanja.


Špela Bergant

Estela d. o. o.

Estela je kozmetični salon, ki nudi izvajanje storitev in prodajo izdelkov. Špela se trenutno osredotoča na izboljšanje poslovanja in organizacijo dela v salonu z vzpostavitvijo standardiziranih procesov.

Najpomembnejši uspeh podjetja je povečanje prometa za 50 % v letu 2021 glede na leto 2020.  

Cilj podjetja v 2023: imeti polno zaposlene 3 ali 4 kozmetičarke tudi v jesensko-zimskem obdobju, povečati prodajo kozmetičnih izdelkov in cross selling drugih storitev, izboljšati znanje pri kozmetičarkah, ter bolj organiziran sistem.

Urška Trost

Lamax-5 d. o. o.

Lamax-5 se ukvarja s prodajo prehranskih dopolnil. Najbolje prodajana proizvoda sta kolagen in hialuron v tekoči obliki, katera so tudi sami razvili in imata unikatno formulacijo. Začeli so izključno s prodajo preko spleta. Trenutno že prodajajo v imajo že nekaj manjših specializiranih trgovin. Želijo prodreti tudi v večje trgovske verige in v tujino. V podjetju sta dve solastnici. Kar nekaj stvari “outsourcata”, vseeno pa ostaja veliko "balasta". Največji fokus Urška posveča financam, marketingu in prodaji. Najpomembnejši uspehi podjetja so da so v enem letu iz vložka 7.500 eur ustvarili 150.000 eur prihodkov. Razvili so tudi tri lastne formule produktov. Trenutno delajo na enem izmed največjih projektov - razvijajo produkt, za katerega verjamejo, da bo velik uspeh. V letu 2023 želijo optimizirati vse kanale - pakiranje, dostava, zaloge. Sodelovati z zanesljivimi partnerji. Dosegati redne prihodke, brez večjih in ekstremnih vzponov in padcev. Vključiti izdelke v večje trgovske verige v Sloveniji in vstopiti uspešno na vsaj dva nova trga v tujini. 
Center Fizioterapije Ljubljana nudi rehabilitacijske storitve nevrološkim klientom po možganski kapi in ostalim nevrološkim simptomatikom (fizioterapija, delovna terapija, logopedija, nevrološki pregledi, ortotika), specialne fizioterapevtske obravnave akutnih in kroničnih bolečinskih stanj, ortopedskih, degenerativnih in travmatoloških stanj, izobraževanje fizioterapvtov in delovnih terapevtov na področju obravnave klientov z nevrološko simptomatiko po Bobath konceptu (mednarodni tečaji). Največ prodaje realizirajo preko priporočil klientov, internetne strani, socialnih medijev in priporočil zdravnikov. Pokrivajo trg Slovenije in nekaj malega Srbije. S sistemom Neurolith za transkranialno pulzno stimulacijo (ohranjanje stanja in izboljšanje kognitivnih funkcij pri Alzheimerjevi demenci in Parkinsonovi bolezni) ciljajo poleg Srbije tudi na ostale sosednje države - predvsem Hrvaško ter Bosno in Hercegovino. Tatjana se trenutno posveča izvedbi terapij, organizaciji delovnega procesa, stimuliranjem zaposlenih in vzdušju v kliniki, ter izobraževanjem.
Najpomembnejši uspehi podjetja so: razvoj intenzivnih programom obravnav z multidisciplinarnim timom za nevrološke stranke (prvi v Sloveniji), vodilni v Sloveniji in na področju bivše Jugoslavije s sistemom Neurolith za transkranialno pulzno stimulacijo (TPS), in prvi v Sloveniji, ki so fizioterapevtom in delovnim terpavtom omogočili  izobraževanje na podiplomskem izpopolnjevanju mednarodnega tečaja po konceptu Bobath v slovenskem jeziku.
Cilj podjetja v 2023: dvigniti prodajo storitev za cca. 10-15 % glede na pričakovano prodajo v letu 2022.

Yulia Pogodina

Pametne Tehnologije se ukvarjajo z (1) marketingom in spletnim oglaševanjem - nudijo celotno paleto marketinških in komunikacijskih storitev, ponujajo pa tudi (2) informacijski rešitvi in računalniško programiranje – razvoj spletnih strani, integracija programske opreme za trženje in CRM (so partnerji Bitrix24). Nudijo tudi pomoč pri avtomatizaciji poslovanja in CRM, ter brezplačna svetovanja za startupe. Delajo z B2B strankami iz Slovenije in tujine. V podjetju sta zaposlena dva za nedoločen čas ter nekaj strokovnjakov za določen čas. Po potrebi najamejo tudi dodatne IT razvijalce za različne projekte. Yuliya se največ ukvarja s komunikacijo s strankami, marketingom in poslovnim razvojem.

Najpomembnejši uspehi podjetja so, da so postali partner platforme Bitrix24 v Sloveniji in drugih državah Evropske unije (Italija, Hrvaška, Švica in Avstrija) in uspešen zaključek projektov implementacije CRM za stranke iz Združenih arabskih emiratov, Egipta in Južne Afrike.

V letu 2023 želijo ustvariti več kot 100.000 evrov prihodkov na leto.


Tjaša Hočevar

Optika Della Spina

Della Spina je optika. Prodajajo korekcijska ter sončna očala, ter nudijo tudi optometristične preglede. Imajo spletno prodajo ter fizično trgovino. Prisotni so na slovenskem trgu. Tjaša se trenutno ukvarja s strukturo podjetja, z vodenjem zaposlenih, z dvigom prometa, z izbiro novih produktov, z dodatnimi produkti (kontaktne leče) in prenovo optike, ter z zaposlovanjem novih kadrov.
Najpomembnejši uspehi podjetja so povečanje prodaje in števila zaposlenih, in višja kvaliteta produktov za enako ceno.
Cilj podjetja v 2023: Širitev podjetja v Sloveniji ter izven nje, dvig prometa, širitev ekipe in uspešna predaja znanja, dela ter odgovornosti.