Zgodbe o uspehu podjetnic AWE 3.0 in ključna pridobljena znanja
Profili vseh podjetnic tretje generacije AWE so na voljo tukaj, spodaj pa predstavljamo 6 zgodb o uspehu in ključna znanja, ki so jih podjetnice pridobile v programu AWE.
Ana Drobež – Medicinska Akupunktura
Ana Drobež je kot anesteziologinja razvila inovativno metodo hitre in učinkovite protibolečinske terapije, imenovano Metoda RPRE (Rapid Pain Relief Experience). Ta metoda povezuje sodobne medicinske raziskave, nevroznanost in medicinsko akupunkturo za zmanjšanje in odpravo bolečin. V letu 2023 je njeno podjetje izvedlo več kot 1000 obravnav, pri čemer je 75% pacientov popolnoma odpravilo bolečine, ostali pa so občutili znatno zmanjšanje bolečin. Program AWE ji je dal podporo in motivacijo za širjenje vizije na globalni ravni, kar zdaj uresničuje z načrti za širitev v Veliko Britanijo, Evropo in ZDA.
Ključna pridobljena znanja:
- Podjetniška mentaliteta in širjenje vizije na globalno raven.
- Pomen medsebojne podpore in mreženja.
- Zaupanje v lastne sposobnosti kot podjetnica.
Petra Knez Bahor – Kontaktni center
Petra Knez Bahor vodi podjetje, specializirano za podporo kontaktnih centrov. Njeno podjetje nudi strokovna izobraževanja in svetovanje za izboljšanje učinkovitosti kontaktnih centrov. Petra je avtorica prve slovenske knjige na temo klicanih centrov in telefonske prodaje. Največji uspeh Petre Knez Bahor je bila spoznanje, da ne more vsega narediti sama, kar ji je omogočilo strateško povezovanje in vstop na nove trge. Program AWE ji je prinesel mentorstvo, podporno skupnost in mreženje, kar je vodilo k rasti podjetja in pridobivanju novih strank.
Ključna pridobljena znanja:
- Povezovanje in strateško mreženje za rast podjetja.
- Pomen mentorstva in podporne skupnosti.
- Hitrost in proaktivnost pri vstopu na trg.
Daniela Milosheska – INSLAB d.o.o.
Daniela Milosheska vodi podjetje INSLAB, ki izvaja laboratorijske, raziskovalne in svetovalne storitve za proizvajalce prehranskih dopolnil, kozmetike in farmacevtskih izdelkov. Podjetje je uspešno zaključilo medlaboratorijsko primerjavo za analizo vitaminov in pripravilo podjetje za ISO 17025 akreditacijo. Program AWE ji je pomagal zgraditi samozavest in ji ponudil podporo mentorjev, kar je omogočilo praktično uporabo njenega teoretičnega znanja. Največji preskok je dosegla s povečanjem prihodkov za 100%, saj je bolj samozavestno pristopala k strankam in izpostavljala kvaliteto njihovih izdelkov.
Ključna pridobljena znanja:
- Gradnja samozavesti pri pristopu k strankam.
- Povečanje prihodkov s poudarjanjem kvalitete storitev.
- Prakticiranje teoretičnega znanja v realnih situacijah.
Andreja Iljaš – JUJA FOODS
Andreja Iljaš je ustanovila podjetje JUJA FOODS, ki proizvaja holistično, sveže kuhano hrano za pse. Njihovi obroki so hipoalergeni in monoproteinski, primerni za vse pasme in starosti. Podjetje se osredotoča na spletno prodajo in prodajo preko izbranih veterinarjev. Največji uspeh Andreje Iljaš je bil prehod od zasnove do končnega produkta z odličnimi povratnimi informacijami s testiranj. Program AWE ji je dal moč in samozavest, da verjame v svoj izdelek in svoje sposobnosti, kar ji je omogočilo preboj na trg in zagotavljanje vrhunskega produkta za pse.
Ključna pridobljena znanja:
- Nikoli ne obupati in premagovanje ovir.
- Prehod od dvomov v izdelek in lastne sposobnosti do samozavesti v uspeh podjetja.
- Pomen testiranja in pridobivanja povratnih informacij za razvoj produkta.
Ana Drev – Snow Monkey
Ana Drev vodi podjetje Snow Monkey, ki prodaja visokokakovostne termo steklenice za športne aktivnosti. Podjetje je uspelo izkristalizirati svojo smer in cilje, kar jim je omogočilo rast in uspeh na slovenskem trgu. Program AWE ji je pomagal pridobiti samozavest za prihodnjo kariero, napolnil jo je z idejami in omogočil preboj na mednarodne trge.
Ključna pridobljena znanja:
- Pomen jasne vizije in usmeritve za rast podjetja.
- Opolnomočenje z novimi idejami in prebliski iz programa AWE.
- Priprava na širitev na mednarodne trge.
Maja Matić – Glasbena šola MaKe
Maja Matić je ustanovila holistično glasbeno šolo, ki se prilagaja individualnim potrebam učencev. Preskok je dosegla z zvišanjem cen za 35%, prevzemom vodstvene vloge, sodelovanjem z mentorji, uvedbo plačnega sistema in širitvijo števila učencev. Njena glasbena šola je edinstvena v Ljubljani in pritegne veliko otrok, kar dokazuje uspešnost njenega pristopa. Program AWE ji je omogočil, da je sprejemala zavestne odločitve in načrtovala širitev po Sloveniji.
Ključna pridobljena znanja:
- Pomen podpore in mentorstva za sprejemanje zavestnih odločitev.
- Povečanje cen in uvedba plačnega sistema.
- Outsourcing administrativnih nalog in osredotočanje na ključne poslovne dejavnosti.