Zgodbe o uspehu podjetnic AWE 4U in ključna pridobljena znanja
Profili vseh podjetnic AWE 4Ukraine so na voljo tukaj, spodaj pa predstavljamo 6 zgodb o uspehu in ključna znanja, ki so jih podjetnice pridobile v programu AWE4U.
Hanna Liubas (Laser Doctor)
Hanna je v Sloveniji odprla salon Laser Doctor, specializiran za laserske kozmetične tretmaje. Center ponuja storitve za izboljšanje kože z napredno tehnologijo in pritegne stranke, ki cenijo dolgoročne rezultate. Skozi program se je naučila, kako pomembno je posel vsakodnevno nadgrajevati z majhnimi koraki. Na programu AWE je hitro pridobila ključna znanja o lokalni zakonodaji, davkih in poslovnih praksah, kar ji je omogočilo bolj samozavesten vstop na trg.
Ključna pridobljena znanja:
Prilagajanje podjetniške strategije in stalno delo na izboljšavah.
Hiter dostop do lokalnih informacij o zakonodaji in davkih.
Premagovanje začetnih strahov in doseganje samozavesti pri poslovanju.
Mariia Parokonna (Pasji salon Lapka)
Mariia je lastnica pasjega salona Lapka v Domžalah, ki ponuja celovito nego psov, od kopanja in striženja do posebnih tretmajev za kožo in dlako. Ena od prioritet salona je holističen pristop, kar pritegne stalne stranke, ki se vračajo. Mariia je z zvišanjem cen in uspešnim seminarjem za pasje frizerje dosegla nove poslovne mejnike. Uvedla je novo delovno mesto v salonu ter dodala zunanjo sodelavko, kar je okrepilo rast podjetja. Program AWE ji je prinesel podporno skupnost in jasnejšo sliko podjetništva, kar je njenemu salonu dalo potrebno strukturo.
Ključna pridobljena znanja:
Razumevanje podjetništva kot posel, ne le kot hobi.
Pomembnost strukturiranja in vodenja poslovnih financ.
Pomen povezovanja in sodelovanja za poslovno rast.
Liubov Heinrich (Ginkgo Shiatsu)
Liubov je ustanoviteljica podjetja Ginko Shiatsu, ki se osredotoča na terapijo japonskega shiatsuja. Poleg shiatsu terapije ponuja delavnice za družine, ki spodbujajo povezovanje med člani. Liubov je ustvarila spletno trgovino za storitve shiatsu, pri čemer jo je motivirala skupinska podpora AWE. Program ji je pomagal hitreje napredovati in oblikovati jasnejšo poslovno vizijo. Naučila se je, kako s praktičnimi vprašanji preverjati, ali vsak korak prispeva k razvoju posla.
Ključna pridobljena znanja:
Vzpostavitev spletne prisotnosti za širitev dosega.
Redno preverjanje poslovnih odločitev za usmeritev k cilju.
Pomen podpore in motivacije v poslovnem okolju.
Kristina Rajzer (B2 Marketing)
Kristina vodi marketinško agencijo B2, ki se osredotoča na podjetja v B2B segmentu. S programom AWE je pridobila vpogled v podjetniške strategije in se usmerila v digitalno prisotnost. Njena agencija poudarja visoko kakovostne marketinške storitve, ki se osredotočajo na rezultate. S pomočjo programa je razvila jasno vizijo in strateške usmeritve za rast svojega podjetja.
Ključna pridobljena znanja:
Prehod v vodstveno vlogo in razvijanje ekipe.
Definicija unikatne tržne vrednosti.
Pomembnost usmerjenega pristopa pri širjenju na mednarodne trge.
Olena Vales (L-way)
Olena se je v programu AWE odločila narediti prve korake v podjetništvo in ustanoviti svoje podjetje L-way. Program ji je prinesel osnovno znanje o marketingu, cenovni strategiji in gradnji osebne blagovne znamke. Največji dosežek je začetek dela z dvema skupinama strank, njen naslednji cilj pa je ustvariti spletno stran in zgraditi prisotnost na družbenih omrežjih.
Ključna pridobljena znanja:
Osnovno znanje o trženju, postavljanju cen in uporabi družbenih omrežij za promocijo.
Motivacija in samozavest za začetek podjetniške poti.
Pomembnost osebne blagovne znamke in njena vloga pri promociji.
Iryna Kompaniyets (Silingua)
Iryna, ustanoviteljica jezikovne šole Silingua, je s podporo AWE povečala ekipo predavateljev in število tečajnikov, kar je potrojilo njene prihodke. Program jo je podprl pri razvoju idej za spletno platformo, s katero bo svoje tečaje še dodatno digitalizirala in naredila interaktivne.
Ključna pridobljena znanja:
Učinkovito vodenje ekipe in prilagajanje rastočemu poslovanju.
Prehod na digitalizacijo ponudbe za večjo dostopnost tečajev.
Praktična znanja za rast strank in prihodkov.
Nataliia Koroleva (Velesdar)
Nataliia Koroleva je soustanoviteljica podjetja Velesdar, kjer skupaj z možem razvijata edinstvene metafizične storitve, vključno s feng shuijem, kitajsko astrologijo in izobraževalnimi usposabljanji. Z usmerjenostjo na evropski trg Nataliia svoje storitve promovira prek družbenih omrežij in priporočil zadovoljnih strank, kar je pripomoglo k vzpostavitvi dolgoročnih poslovnih vezi.
Ključna pridobljena znanja:
Sprememba podjetniškega razmišljanja za učinkovito širitev in rast.
Krepitev samostojnosti in upravljanje več vidikov poslovanja.
Razvoj novih produktov za pasivne prihodke.
Yuliia Borysenkova (MakeUp and Hairstlye)
Yuliia Borysenkova, direktorica podjetja Shikardos d.o.o.. Njene storitve vključujejo ličenje, pričeske, urejanje obrvi in trepalnic, ter usposabljanje za izvajanje teh storitev. Program AWE je Yulii dal podporo in zagon, ki ju je potrebovala za uresničitev svojih sanj – ustvariti lastno linijo čopičev za ličenje. Dobil je prave odgovore na njena vprašanja in jo motiviral, da naredi korak naprej.
Ključna pridobljena znanja:
Pomen mreženja in povezovanja za rast posla.
Pridobitev podjetniškega samozaupanja za širitev na nove trge.
Učinkovita uporaba digitalnega marketinga za dosego širše publike.
Nataliia Lazebnyk (Penzion Park Hotel)
Nataliia Lazebnyk je ustanoviteljica in direktorica podjetja Lazebnik d.o.o., ki deluje pod blagovno znamko Penzion Park Hotel. S programom AWE je Nataliia dobila novo perspektivo o svojem poslu in samozavest za strateške odločitve. AWE ji je omogočil jasen pogled na ključne poslovne vidike, kar ji je pomagalo optimizirati operativne procese in okrepiti temelje njenega poslovanja.
Ključna pridobljena znanja:
Prilagoditev poslovnega načrta in jasna določitev postopkov.
Izgradnja in implementacija sistema za učinkovitost v poslovanju.
Povečanje samozavesti pri sprejemanju poslovnih odločitev.
Kseniia Holubenko (Wonderful Fit)
Kseniia je pred dvema letoma prišla v Slovenijo, kjer želi pomagati ženskam krepiti zdravje in samozavest ter vzpostaviti pozitiven odnos do lastnega telesa. Njene izkušnje iz Ukrajine vključujejo pilates, aerobiko, raztezanje in fitnes za otroke, zdaj pa svojo vizijo širi tudi v Sloveniji. Program AWE ji je omogočil oblikovati jasen value proposition, obenem pa ji je pomagal pri samozavestni predstavitvi storitev in komuniciranju vrednosti njene ponudbe.
Ključna pridobljena znanja:
Razvoj edinstvene vrednosti storitve in prilagajanje ponudbe potrebam strank.
Razvoj samozavesti v tržnem komuniciranju in promociji lastnega dela.
Moč skupnosti in povezovanje s podporno podjetniško mrežo.
Te zgodbe podjetnic AWE 4Ukraine so pokazatelj, kako program AWE omogoča pridobitev bistvenih znanj za uspešno vodenje in rast podjetja.