O trendih digitalnega marketinga s Heather Anderson in Anido Rajapakse

Kako izbrati najboljše marketinške kanale in zasnovati oglaševalske kampanje, ki prinašajo rezultate? Kakšni so aktualni trendi digitalnega marketinga v Sloveniji? Ta vprašanja so bila v ospredju zadnjega srečanja programa AWE4Ukraine, kjer smo imeli priložnost prisluhniti dvema izjemnima strokovnjakinjama, ki sta s podjetnicami delili svoje bogato znanje in izkušnje.

Zbrane AWE podjetnice je nagovoril Jeremy Jewett, Deputy Public Affairs Officer na U. S. Embassy v SLoveniji Ljubljana.


Heather Anderson, direktorica marketinga in komunikacij v kongresnem centru Huntington Place v Detroitu, in Anida Rajapakse, vodja digitalnega oglaševanja pri Optiweb, sta delili konkretne primere iz prakse, kako izbrati prave kanale in učinkovito meriti uspeh.

Heather je razkrila skrivnosti »sneaky sales« tehnik, s katerimi dosega rezultate pri nagovarjanju kupcev, Anida, ki je svoje bogate izkušnje iz akademskega raziskovanja na področju nakupnega vedenja, nevromarketinških študij in digitalnega marketinga prenesla v prakso, je predstavila trende in inovativne prakse digitalnega marketinga v Sloveniji.

Po njunih predstavitvah je sledila živahna debata, kjer so podjetnice odprto razpravljale o svojih specifičnih izzivih in skupaj z gostjama poiskale rešitve. Gostujoči strokovnjakinji sta poskrbeli, da so podjetnice odšle opremljene z novimi znanji, trendi, navdihom in idejami za svoje izzive.

 

Previous
Previous

Poudarki z drugega srečanja AWE 4.0: Business Model Canvas in kupec kot osnova poslovanja

Next
Next

Odprte so prijave za program AWE 4.0 - rok za prijavo podaljšan do 25. septembra